ЕКСПРЕСНА ДОСТАВКА

Поръчките, направени до 17.00 часа се доставят на следващия работен ден!

Безплатна е доставката на поръчки, които съдържат най-малко 3 артикула /може от един и същ продукт/. За поръчки, които съдържат 1 или 2 артикула, цената за доставка е фиксирана на 4.90 лв, без значение от куриера или адреса за доставка. При завършване на поръчката може да изберете с коя куриерска фирма да доставим (ЕКОНТ или СПИДИ), включително ако предпочитате доставка до Офис на Куриер, без това да променя таксата. В случай, че адресът за доставка е в населено място, до което няма ежедневен разнос, се съобразяваме с графика на куриера.

При завършване на поръчката може да изберете и Опция за Съботна доставка до 13.00 часа.

РЕГИСТРИРАН ОНЛАЙН МАГАЗИН:

Онлайн магазинът VITAMAG.BG е регистриран в БАБХ (Рег. №58090), както и в НАП (Рег. №10969). При нас всяка пратка се изпраща с опция за ПРЕГЛЕД преди Заплащане и съпровожда от КАСОВА БЕЛЕЖКА, което гарантира защита на Вашите потребителски права.

ПЛАЩАНЕ

Предлагаме 2 опции:

Опция 1 – Наложен платеж: Плащане в брой или с Банкова карта при получаване на пратката от куриер (куриерите ни разполагат с мобилно ПОС-устройство).

Опция 2 – Онлайн с карта: Плащане чрез онлайн въвеждане на данните от банкова карта при завършване на поръчката, в който случай потребителят не дължи никакви такси при заплащането.

РЕКЛАМАЦИИ

1.При получаване на поръчаната стока от Куриер, Потребителят е длъжен да провери:
• наличие и цялост на предпазен стикер на капачка;
• следи от счупване или надраскване по опаковката;
• срок на годност;
• наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
• физически доставената стока да отговаря на поръчаната по вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Потребителят следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.

2. Рекламация на стока се приема до 14 дни след извършване на доставката. Не се приемат рекламации, когато:
• стоката е разпечатана след доставката;
• външният вид на стоката е нарушен;
• извършена е консумация на продукта;
• продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;

3. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова бележка, товарителница или фактура).

4. При необходимост от връщане на сума платена с банкова карта, възстановяването ще бъде направено само по сметката на картата, с която е направено плащането.