ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ

Безплатна е доставката при поръчки на обща стойност над 79.00 лв. (след прилагане на всякакви кодове за отстъпка).

Таксата за доставка при поръчки на стойност под 79.00 лв. е както следва: 4.98 лв – Спиди (без значение до Офис или Адрес); 5.94 лв – Еконт (само до Офис).

Поръчките, направени до 17.00 часа се доставят още на следващия работен ден!

В случай, че адресът за доставка е в населено място, до което няма ежедневен разнос, се съобразяваме с графика на куриера.

ПЛАЩАНЕ

Предлагаме 2 опции:

Опция 1 – Наложен платеж: Плащане в брой или с Банкова карта при получаване на пратката от куриер (куриерите ни разполагат с мобилно ПОС-устройство).

Опция 2 – Онлайн с карта: Плащане чрез онлайн въвеждане на данните от банкова карта при завършване на поръчката, в който случай потребителят не дължи никакви такси при заплащането.

РЕКЛАМАЦИИ

1.При получаване на поръчаната стока от Куриер, Потребителят е длъжен да провери:
• наличие и цялост на предпазен стикер на капачка;
• следи от счупване или надраскване по опаковката;
• срок на годност;
• наличие на издадена касова бележка или друг документ за покупка;
• физически доставената стока да отговаря на поръчаната по вид, грамаж, вкус, цвят, размер.

При установяване на различия между поръчано и доставено (вид, количество, вкус, размер и т.н.), Потребителят следва веднага да уведоми Куриера и има право да откаже да приеме стоката.

2. Рекламация на стока се приема до 14 дни след извършване на доставката. Не се приемат рекламации, когато:
• стоката е разпечатана след доставката;
• външният вид на стоката е нарушен;
• извършена е консумация на продукта;
• продуктът е съхраняван на неподходящо за целта място;

3. Рекламации не се приемат без да бъде предоставен документ за покупка (касова бележка, товарителница или фактура).

4. При необходимост от връщане на сума платена с банкова карта, възстановяването ще бъде направено само по сметката на картата, с която е направено плащането.